Guía DocenteCurso Facultade de Dereito |
Grao en Dereito |
Asignaturas |
Principios económico-contables da empresa |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Principios económico-contables da empresa | Código | 612G01005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | B7 B12 B1 B5 | Ao longo do curso realizaranse varias probas mixtas. Poderán constar de resolución de problemas, preguntas breves, preguntas de ensaio ou de preguntas de opción múltiple. Poderase realizar online a través de la plataforma Moodle ou de forma presencial. A equipa docente informará da modalidade no momento oportuno. |
30 |
Proba obxectiva | B7 B8 B1 B1 B5 | Valoraránse coñecementos adquiridos ao longo do curso. A proba poderá consistir en cuestións de tipo teórico ou práctico. |
70 |
Observacións avaliación | |||
A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación: está prohibido acceder á 2. Identificación do alumno/a: o alumno/a deberá B) TIPOS DE VALORACIÓN: 1. Cualificación de non presentado/a: 2. Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: Primeira oportunidade: aplicaranse os criterios de Segunda oportunidade: os criterios de avaliación son Convocatoria adiantada: as condicións de avaliación da D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN: Para aprobar a materia será necesario acadar unha nota de 5 sobre Se se obtén a nota 5 de 10 na avaliación continua (CE) realizada En caso de plagio aplicarase a correspondente penalización. OUTRAS RECOMENDACIÓNS: 1. A entrega dos traballos documentais realizados nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e / ou soporte informático b. Farase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de 2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos 3. Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes 4. Facilitarase a plena integración de estudantes que, 5. Nas clases sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado. |
|