Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Literatura, Cultura e Diversidade (plan 2016) |
Subjects |
Literature and Sociocultural Context |
Learning aims |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Literature and Sociocultural Context | Code | 613584112 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Integrar los estudios literarios en un contexto cultural más extenso que trascienda los límites de una sola lengua y /o nación, atendiendo a la diversidad cultural | AC1 AC4 AC8 AC9 AJ1 AR1 AR2 AR3 |
BC3 BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 |
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CR2 CR3 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | AC1 AC4 AC8 AC9 AJ1 AR1 AR2 AR3 |
BC3 BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 |
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CR2 CR3 |
Que os estudiantes sexan capaces de integrar coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación | AC1 AC4 AC8 AC9 AJ1 AR1 AR2 AR3 |
BC3 BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 |
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CR2 CR3 |
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntesise, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador | AC1 AC4 AC8 AC9 AJ1 AR1 AR2 AR3 |
BC3 BJ1 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 |
CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CR2 CR3 |
|