Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Mestrado Universitario en Lingüística Aplicada (2013) |
Subjects |
Evaluating Dictionaries |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Evaluating Dictionaries | Code | 613836073 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Introdución | 1.1. O concepto de dicionario: flutuación histórica das denominacións e delimitación fronte a outros recursos 1.2. Finalidades da súa avaliación |
2. O dicionario como obxecto de investigación e avaliación | 2.1. Como produto lexicográfico en si mesmo 2.2. Como produto didáctico 2.3. Como instrumento de comunicación 2.4. Como ferramenta para a tradución 2.5. Outros posibles enfoques |
3. A avaliación dos dicionarios | 3.1. O punto de vista do avaliador: usuario ou especialista (lexicógrafo) 3.2. A caracterización tipolóxica 3.3. A avaliación física ou externa 3.4. A análise da macroestrutura. O criterio da coherencia externa 3.5. A análise da microestrutura 3.5.1. Organización e estrutura dos artigos. Elementos formais e tipográficos 3.5.2. Avaliación do contido 3.5.2.1. O criterio da coherencia interna 3.5.2.2. Os criterios da cantidade, calidade e empregabilidade (intelixibilidade e fiabilidade) dos datos 3.6. Criterios específicos para os dicionarios bilingües e terminolóxicos |
|