Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Lingua Inglesa 2 |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Lingua Inglesa 2 | Code | 613G03008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Seguir con facilidade unha conversa sobre asuntos cotiáns ou de carácter xeral, participar espontaneamente e ser capaces de relacionarse con falantes nativos cun grao suficiente de fluidez e naturalidade. | A6 A9 A15 |
B4 B5 |
C2 |
Entender as ideas principais dun discurso extenso oral ou escrito, seguir liñas argumentais complexas e identificar as conclusións sempre que o tema sexa relativamente coñecido. | A6 A15 |
B5 |
C2 |
Comprender casi todas as noticias da televisión, programas sobre temas actuales ou películas sempre que se fale un nivel de lingua estándar. | A6 A15 |
B5 |
C2 |
Tomar parte activa en debates desenvolvidos en situación cotiáns explicando e defendendo puntos de vista. | A6 A9 A15 |
B4 B5 |
C2 |
Expoñer un tema coñecido sobre os campos semánticos traballados ou outros relacionados para que poida ser seguido sen dificultades, explicar os puntos significativos con razoable precisión e ser capaz de contestar as preguntas que xorden. | A6 A9 A15 |
B1 B3 B4 B6 |
C2 |
Escribir textos ben enlazados e gramaticalmente correctos sobre temas diversos, transmitindo información ou propoñendo motivos que apoien ou refuten un punto de vista concreto. | A6 A9 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 |
|
Redactar o curriculum vitae, cartas solicitando traballo ou informes sinxelos con corrección. | A6 A9 A15 |
B3 B4 B5 B6 |
C2 |
Amosar creatividade e imaxinación nos traballos elaborados en lingua inglesa. | A6 A9 |
B3 B4 |
C2 |
|