Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Subjects |
Use of Galician |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Use of Galician | Code | 613G03045 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Describir e analizar a relación entre lingua e sociedade e interpretar a complexidade dos fenómenos sociolingüísticos. | A1 A2 A3 A4 A9 A11 A14 A15 |
B1 B3 B4 B5 B7 B8 |
C1 |
Recoñecer a lingua como un vehículo de creación e transmisión cultural que produce e reproduce as relacións de xénero no plano simbólico. | A10 A3 A4 A5 A6 A8 |
B5 B6 B9 B12 B13 |
C7 C3 C4 C5 C6 |
Desenvolver estratexias e técnicas que permitan comprender os procesos comunicativos e, especialmente, identificar os patróns de xénero que rexen a comunicación. | A10 A3 A4 A5 A6 A8 |
B5 B6 B9 B12 B13 |
C7 C3 C4 C5 C6 |
Realizar análises segundo os principios e os métodos propios das correntes teóricas máis relacionadas cos contidos da materia. | A1 A2 A3 A4 A9 A10 A11 A14 A15 |
B3 B4 B5 B7 B8 B9 |
C1 C8 |
Desenvolver un pensamento crítico sobre a situación sociolingüística no espazo cultural galego. | A4 A10 A11 A14 A15 |
B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 |
C1 C4 C6 C8 |
Saber detectar os usos sexistas e desenvolver pautas de interpretación non androcéntricas. | A10 A12 A3 A4 A5 A6 A8 A9 |
B5 B6 B9 B12 B13 |
C7 C3 C4 C5 C6 |
Acreditar o coñecemento e manexo dos principais recursos bibliográficos, bases de datos e repositorios dixitais sobre lingua e sociolingüística no ámbito cultural galego. | A4 A11 A15 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 |
C4 C6 C8 |
Ter un dominio avanzado da norma gramatical galega, así como coñecer o proceso de estandarización e a variación lingüística do galego. | A4 A9 A10 A15 |
B4 B7 |
C1 |
|