Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Subjects
  Promotion and commercialization of destinations and tourist products
   Sources of information
Basic Martínez, V.A., Juanatey, O., Sánchez, E. (2022). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales.
Moreno, M. R. (2020). Marketing turístico: Fundamentos y dirección. Ediciones Pirámide
de la Ballina Ballina, F. J. (2017). Marketing turístico aplicado. ESIC
Kotler, Bowen, Makens (2015). Marketing Turístico. Pearson
Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall
Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA

Os manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos.

Complementary

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes