Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
New technologies applied to destinations and tourist products |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | New technologies applied to destinations and tourist products | Code | 615524005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Basic |
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es Óscar Ramos (). Explicación Tema 1. Óscar Ramos (). Explicación Tema 2. José R. Paramá (). Explicación Tema 3. José R. Paramá (). Explicación Tema 4. |
|
|
Complementary | |
|
|