A avaliación das prácticas farase a partir dun informe emitido por o/a titor/a externo/a e da Memoria de Prácticas elaborada polo alumnado e evaluada pola persona que coordine o practicum.
1. A avalición do/a titor/a da organización consistirá en contestar un cuestionario no que se recollen aspectos relacionados co ámbito profesional: a puntualidade, a laboriosidade, a adaptación ao medio, as relacións humanas, a motivación, etc. este apartado sumará o 50% da nota e deberá ser enviada por mail (master.turismo@udc.es) ou por correo á coordinación das prácticas.
2. Ao final do periodo de prácticas, nun plazo máximo de 15 días, cada estudante presentará unha memoria de prácticas según modelo facilitado na que se describa a práctica realizada e as aprendizaxes adquiridas. A presentación farase de maneira dixital sen a necesidade de imprimilos a través dun correo ao enderezo oficial do Máster en Turismo (master.turismo@udc.es) ou por correo á coordinación das prácticas.
Non hai diferencia entre a modalidad online e a presencial.
Se as prácticas son convalidadas non teñen avaliación.