Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Animation and Videogames Industry |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Animation and Videogames Industry | Code | 616G02009 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Achegar ao estudante á situación do sector da animación e do videoxogo no ámbito nacional e internacional. | A2 |
B3 B4 B5 B11 |
C1 C5 C7 C8 |
Coñecer as características específicas da animación e do videoxogo como sector creativo, industrial e profesional. | A2 A22 |
B2 B3 B4 B5 B11 B13 |
C1 C3 C5 C7 C8 |
Adquirir formas de aprendizaxe dinámica sobre uns contidos que son en si mesmos cambiantes. Coñecer as fontes de información significativas e como utilizalas. | A2 A22 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B13 |
C3 C8 C9 |
Adquirir hábitos de traballo individual e de traballo en equipo, que son necesarios para a actividade profesional futura. | B2 B4 B11 B12 B13 |
C1 C4 C5 C6 C7 C9 |
|