Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación de Personaxes |
Contidos |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Animación de Personaxes | Código | 616G02020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución | Introdución. Contexto e aplicacións. Estrutura do departamento de animación nunha produción 3D. Fluxo de traballo para a creación de assets animados. |
Animación corporal (Mecánicas) | O spacing e o timing nas mecánicas básicas. A silueta. Ciclos de animación. |
Animación avanzada | A posta en escena. Appeal. Solidez. Estilos de animación. |
Introdución ao acting | A mirada. Expresións básicas. A psicoloxía do personaxe. A comunicación corporal. |
Animación para layout | Introducción ao set up, workflow e animación de escena de layout |
|