Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Modelaxe Escultórica |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe Escultórica | Código | 616G02023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Parramon Paidotribo (2020). Diseño y creación de personajes . Parramon Jahirul Amin (2021). Anatomía Artística: Guía visual del cuerpo humano. Anaya Blender Sculpting (). https://www.blender.org/features/sculpting/. SculptGL (). https://stephaneginier.com/sculptgl/. Sculpting & Impresión 3D (). https://blog.prusa3d.com/3d-sculpting-modeling-characters-and-organic-shapes_31705/. |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|