Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Shading |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Shading | Code | 616G02027 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
R1 - Coñecer o proceso básico mediante o cal un pipeline de graficos por computador poder xerar a apariencia de materiais ligados a modelos virtuais 3D. Comprender e saber analizar a adecuación dos diferentes modelos de apariencia fundamentais que se poden utilizar nunha producción dixital de animación ou videoxogos. | A10 |
C1 C3 C4 C8 |
|
R2 - Saber definir as propiedades que definen a apariencia dos materiais, incluíndo o uso de diferentes técnicas para o mapeado de coordenadas de textura, definicións analíticas ou posibles combinacións das anteriores. Coñecer as implicacións e a posible influencia das técnicas básicas de iluminación e render utilizadas en produccións de animación e videoxogos no proceso de xeración da apariencia dos materiais. Saber evaluar o coste de calcular a apariencia dun material de cara á toma de decisións nun entorno de producción. | A11 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C2 C3 C6 |
R3 - Comprensión da importancia do traballo na xeración da apariencia dos materiais dentro dun fluxo de traballo dunha producción de animación ou videoxogos. Impacto e influencia no resultado final e noutras etapas do pipeline. | A10 A11 |
C1 C2 C3 C7 C8 C9 |
|