Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Character Development |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Character Development | Code | 616G02041 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Personaxes en motores de videoxogos | - Conceptos básicos da animación de personaxes. - Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos. - Importación de mallas esqueletais e animacións dende programas externos. - Axuste de xerarquía esqueletal. Retargeting. |
Aparencia de personaxes | - Materiais de personaxes. - Texturas e detalle de personaxes. - Materiais específicos, pel, ollos, pelo. |
Control de movementos e accións | - Resposta ás interaccións do xogador. - Execución de accións. |
Animación de personaxes | - Conectores. - Simulación dinámica. - Espazos de mestura de animacións. - Máquinas de estado. - Sistema de animación do personaxe. Variacións e montaxes. |
Personaxes non xogables | - Intelixencia artificial básica. |
|