Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Prezos e Distribución de Animación e Videoxogos |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Prezos e Distribución de Animación e Videoxogos | Código | 616G02045 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
O obxectivo que se pretende conseguir é que o alumno domine os procedementos e fases da creación e lanzamento de novos videoxogos co obxectivo de implementar unha estratexia de prezos e distribución que o posicione no mercado. Neste ámbito desenvolveranse contidos, operativa industrial e comercial. | A18 A32 A33 |
B2 B3 B4 B5 B6 B9 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
|