Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Subjects |
Teaching Physical Activity and Sport |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Teaching Physical Activity and Sport | Code | 620G01001 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Da Pedagoxía a Pedagoxía da actividade física e do deporte | -A educación, a Pedagoxía e as Ciencias da Educación -A Pedagoxía da actividade física e do deporte: Educación Física e Pedagoxía Deportiva - Teorías críticas da educación e a súa incidencia na escola actua e no contexto da EF e o deporte ( Ideoloxía, curículum oculto, perspectiva comunicativa) |
Tema 2. A educación física de Calidade |
- Educación Física de Calidade e perspectiva ecolóxica da Educación Física. - O centro educativo como exe do fomento dos estilos de vida activos e saudables - Un/unha alumna ben educado físicamente - Bo docente de Educación Física - Competencias docentes necesarias para unha Educación Física de Calidade |
Tema 3. Condicionantes do proceso de ensino-aprendizaxe |
- Estilos de comunicación e estilos de ensino. - O/A profesor/a de Educación Física * O pensamento: Coñecemento profesional e preocupacións docentes * O comportamento: Destrezas docentes - O alumno/a ben educado/a fisicamente * O pensamento do/o alumno/a: Autoconcepto, percepcións, motivación, atención e atribución causal * O comportamento do/o alumno/a: Aspectos cuantitativos (variables de contexto, programa e diferenzas individuais) e cualitativos (estilos de participación) |
Tema 4.- Atención á diversidade e educación en valores na Educación Física e no deporte en idade escolar |
- Principios de individualización e socialización -Integración e inclusión - Atención á diversidade individual e social na Educación Física - Aprendizaxe cooperativo - Educación en valores - Valores abordables desde a Educación Física e o deporte en idade escolar |
Tema 5. A Educación física na escola na lexislación actual. |
- Introdución aos elementos curriculares - Lexislación educativa - Proceso de concreción curricular: desde a lei á aula - Interdisciplinaridad e transversalidade |
|