Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Habilidades acuáticas e a súa didáctica |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Habilidades acuáticas e a súa didáctica | Código | 620G01007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A5 A6 A8 A12 A15 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 A27 A33 A36 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B16 B19 C1 C3 C4 | Realización dun traballo teórico-practico sobre o proceso de ensinanza/aprendizaxe de unha habilidade acuática a un/ha compañeiro/a. | 10 |
Proba mixta | A1 A4 A6 A7 A8 A10 A11 A12 A13 A15 A22 A25 A26 A29 A31 A33 B5 B7 B9 C1 | Exame escrito consistente: - Preguntas de tipo test. - Preguntas de resposta breve. |
45 |
Proba práctica | A5 A7 A8 A11 A16 A17 A18 A20 A21 A25 A26 A27 A33 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B10 B11 B12 B16 B17 C1 C4 C5 C6 C7 | Execución na piscina de habilidades acuáticas practicadas, que grabanse en video, observación e identificación de errores sobre a propia grabación e proposta de exercicios de aprendizaxe. | 45 |
Observacións avaliación | |||
Requírese a asistencia e participación activa polo menos ao 70% das sesións prácticas. O incumprimento desta norma imposibilita a superación. Para os estudantes a tempo parcial este requisito redúcese ao 60%. Para DAN (deportistas de alto nivel) pode chegar ata o 50%. O/a alumno/a que non cumpra este requisito será considerado "Non Presentado" e deberá volver a matricularse no seguinte curso. Nas sesioóns prácticas a asistencia e participación activa significa realizar as actividades acuáticas propostas para vivencialas e demostrar o seu dominio. Os/as estudiantes que por causa de lesión ou enfermidade non poidan bañarse deberán elaborar unha reflexión por escrito sobre o observado na sesión para considerar que cumpliron a asistencia e, ademáis, serán avaliados de forma práctica ao remate do cuatrimestre. Para todo o alumnado realizaráse un exame escrito con preguntas tipo test e de resposta breve. O exame estará no idioma de impartición da materia, si se desexa no uotro idioma oficial da UDC, solicitaráse unha semana antes da data de realización. Para os/as que non participaran de forma activa nas sesións ademáis haberá un exame práctico na piscina sobre os contidos impartidos. Os/as alumnos/as que cumpliron o 70% de asistencia e participación activa tendrán a parte práctica xa recoñecida. Para optar á máxima nota (matrícula de honra) deberáse elaborar un traballo teórico-práctico, consistente no análise e reflexión sobre o proceso do ensino/aprendizaxe dunha habilidade acuática a un grupo ou suxeito real. Esta opción contemplase solo no caso de obter un sobresainte. Porlo tanto, a nota final para os que cumplan coa asistencia consiguese da siguinte maneira: - Alumnos/as que cumplen coa asistencia e participación activa: exame teórico. - Alumnos/as que cumplen a asistencia pero non entraron na auga: exame teórico e exame práctico. - Alumnos/as con nota sobresainte (9), podrán optar a matrícula de honra entregando o traballo. As datas do exame son as que aprobanse no calendario académico. Para o traballo voluntario de opción a matrícula de honra o prazo máximo é un día anterior a la data de peche de actas. O traballo debe tratar ao menos os seguintes apartados: - Introducción (presentación do traballo e xustificación da elección). - Descripción da habilidade acuática elexida (analizando os retos que supón, a dificultade ou o nivel de esixencia….). - Caracterización do suxeito/grupo que vai a aprendella (¿Qué capacidades ten?) - Evaluación inicial (¿De ónde partimos? Experiencia anterior, aprendizaxes relacionados, nivel de dominio da habilidade acuática…) - Progresión da enseñanza proposta (¿Qué tarefas propóngolle? ¿Con qué formato de práctica?). - Evaluación final (¿Qué nivel de dominio conseguira?). - Reflexión sobre o proceso e propostas de mellora. - Referencias bibliográficas consultadas. Este traballo pódese realizar de forma individual si se dispone dun alumno/a ou grupo real voluntario. Pero pódese facer en parellas, de modo que cada membro da mesma sirva de “aprendiz” ao outro. Cada un puede tener como obxectivo unha habilidade diferente, ou a mesma, si comparten intereses e nivel. Os criterios de evaluación son os mesmos na primiera e segunda oportunidade da mesma convocatoria. Si el/a alumno/a cumplió coa asistencia non é necesario que a repita en derradeiras convocatorias. A realización fraudulenta de proba ou actividades de evaluación implicará directamente a calificación de suspenso “0” na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquer calificación obtida en tódalas actividades de evaluación de cara á convocatoria extraordinaria”. Ademáis, según a Ley de Convivencia Universitaria (BOE núm. 48, de 25 de febreiro de 2022), o fraude académico, considerase falta moi grave, puidendo implicar expulsión de 2 a 3 anos da universidade constando no expediente académico hata su total cumprimento; así como, a pérdida de dereitos de matrícula parcial durante un curso ou semestre académico (art. 14). Enténdese por fraude académico calquer comportamento premeditado tendente a falsear os resultados dun exame ou traballo, propio ou alleo, realizado como requisito para superar unha materia ou acreditar o rendimento académico (art. 11). Coa finalidade de mellorar o sistema |
|