Portafolios do alumno |
A35 A36 B1 B7 B9 B10 B13 C1 C2 C3 |
O traballo realizado nas prácticas recoméndase que se recolla nun Portafolio, pero o que se vai a avaliar son:
- AS TAREFAS/ EVIDENCIAS
- O DIARIO REFLEXIVO
|
75 |
- Non se contempla a realización de exame.
- O traballo realizado nas prácticas recoméndase que se recolla nun Portafolio, pero o que se vai a cualificar son: as tarefas/evidencias, o diario reflexivo e o compromiso profesional nas prácticas.
- Procedemento de entrega das tarefas/ evidencias:
- A avaliación é continua, polo que se deben ir entregando as tarefas/evidencias ao longo de todo o proceso, aínda que pode variar dependendo do tipo de prácticas extensivas ou intensivas.
- Na súa meirande parte son cualificadas polos/as titores/as académicos/as e outras pola coordinadora da materia e responsables de ámbito.
- As tarefas deben ser supervisadas previamente, a definitiva súbese ó campus virtual ata a data establecida e son calificadas.
- Deben ser entregadas TODAS, aínda que a nota final é o sumatorio e algunha poida non estar aprobada.
- Si unha/un estudante entregando todas as evidencias non alcanza o aprobado, pode mellorar algunha das tarefas/evidencias na 2ª oportunidade de xuño, si non entregou algunha en prazo pódea entregar na 2ª oportunidade e ser cualificado.
- Ata o 25/05/2023 os/as titores/as académicos/as tenente para calificar (1ª oportunidade de Xuño) e ata o 10/06/2023 (a 2ª oportunidade de Xullo).
- (Na táboa final sintetízase todo o proceso)
- Manter reunións de seguimento co/o titor/a académico/a (polo menos 3) é requisito imprescindible, ao estar definidas como prácticas de intervención real e tutorizadas. O non cumprimento deste requisito suporá unha avaliación negativa na 1ª oportunidade de xuño; pero si realiza as que faltan poderá ser avaliado positivamente en xullo. (Estas reunións rexístranse na temporalización e hanse de gardar as evidencias das mesmas)
- Se o estudantado incumpre o acordo co centro de prácticas, establecido mediante o Proxecto Formativo, ou mostra un comportamento que falta á ética profesional recibirá unha cualificación de suspenso na materia, tendo que volver realizar todo o proceso.
- En caso de suspender na primeira convocatoria, realizadas as prácticas e presentando o proxecto formativo e tendo unha valoración positiva do centro de prácticas, gardaránselle as prácticas e terá que entregar en data o seguinte curso académico as tarefas evaluativas. Si fose á adiantada terá que entregar toda a documentación nun único día coincidindo coa data do exame. (Debe falar previamente co/o titor/a académico/a e a coordinadora)
- En caso de matrícula parcial contémplase a posibilidade de adaptar datas, pero terá que falar coa coordinadora inicialmente.
- A realización fraudulenta de tarefas de avaliación, implicará directamente a cualificación de suspenso na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en tódalas actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.
TAREFA/EVIDENCIA
|
DATA ENTREGA
|
CALIFICACIÓN
|
RESPONSABLE EVALUACIÓN
|
Fase Preparación
|
Proxecto formativo
(Cúbrese a ordenador) (Fírmase por tódalas partes
implicadas) (PDF)
https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/ (Anexo I- Aceptación e Proxecto formativo)
|
Ata o 30/11/22 os que lo inician no 1º cuatrimestre.
Ata o 28 /2/23 os que inician no 2º cuatrimestre.
|
Condición para realizar as prácticas y ser calificado
na materia
|
Coordinadora do Prácticum e responsables de
ámbito.
|
Contextualización
reflexiva do centro de prácticas
Inclúe:
·
Breve descrición do centro, reflexiva e persoal. Recollendo aquela
información relevante para a realización das prácticas. Pódense incluir,
documentos do centro de prácticas que non son elaborados polos estudantes,
incluso fotografías, vídeos, etc., que constitúen evidencias da
contextualización, pero non supoñen un corta e pega. Importante reservar o
anonimato dos protagonistas. (Ver rúbrica no campus virtual)
·
Planilla de atención á diversidade, na que se analiza o tratamento de xénero
no centro e as medidas de atención á diversidade funcional. Debe ir acompañada dunha reflexión sobre a
situación e algunha proposta de mellora. (Ver documento no campus virtual)
|
Ata o 20/12/22 os que inician no 1º cuatrimestre.
Ata o 31/3/23 os que inician no 2º cuatrimestre.
|
(1 punto)
|
T. Académico/a
|
Evidencia de
observación
Se incorpora, una introducción de cómo se
realizó la observación, una síntesis reflexiva de toda la observación
y como evidencia un día/sesión de observación (puede ser una planilla,
escala, lista de control, cuaderno de notas)
|
(0,5 puntos)
|
Fase intervención
|
Evidencia de
planificación
Planilla dun plan de adestramento, proxecto de xestión,
UD, programa de recuperación…
(Non é un documento demasiado extenso, pero demostra a capacidade
para programar a intervención en calquera ámbito, pode ser a modo de táboa)
(O formato consensúase nas titorías)
|
Ata o 27/2/23 os que
inician no 1º cuatrimestre.
Ata o 1/4/23 os que inician no 2º cuatrimestre.
|
(1 punto)
|
T. Académico/a
|
Evidencias de
intervención compartida e autónoma
Sesións programadas e realizadas para a fase de
intervención compartida e autónoma (10 sesións)
(O formato consensúase nas titorías)
|
Ata o 10/5/23 todos, entrégase nun arquivo único
|
(2,5 puntos)
|
Fase valoración final
|
***** Diario
Recolle tódolo vivido durante as prácticas desde a
reflexión sobre a acción e para a acción futura, en ningún caso é un
documento descritivo. (Ver rúbrica no campus virtual)
|
Ata o 15/5/23 todo o alumnado
|
(2 puntos)
|
T. Académico/a
|
Evidencia compromiso
profesional na práctica
Informe avaliativo T. profesional
https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/
O estudante subirá ó campus virtual o informe cuberto
polo T. profesional.
|
(2,5 puntos)
|
Planilla
temporalización
Detalla a intervención, rexistra as horas e todo o
realizado nas prácticas diariamente+ reunións titores/as e formación. Ten que
vir firmada por tódolos/as implicados/as.
(Ofrécense modelos de táboas no campus virtual)
|
*** Condición para ser cualificado
|
Coordinadora do Prácticum e responsables de
ámbito.
|
Evidencia final
e reflexiva do Prácticum
Memoria final (formato UDC)
https://www.udc.es/es/emprego/practicas/Modelosdeconvenioseformularios/ (Memoria final do estudante)
(Ver rúbrica no campus virtual)
|
(0,5 puntos)
|
|