Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Iniciación en deportes V (Muller, deporte e saúde) (optativa) |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Iniciación en deportes V (Muller, deporte e saúde) (optativa) | Código | 620G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
A importancia da actividade física con perspectiva de xénero. |
- A necesidade dunha ciencia con perspectiva de xénero. - A influencia da cultura de xénero na vida, na saúde e na práctica física de mulleres e homes. - Chan pelviano. - A lenguaxe inclusiva como recurso para a igualdad de oportunidades. - Os abusos, violencia e sexismo como elementos dunha mala praxe. Decálogos de boas prácticas. |
Estereotipos, xénero e actividade física. | - A problemática das desigualdades no itinerario deportivo das persoas. - Rompendo regras: a menstruación e o deporte - Alimentación saudable: trastornos. - Sexualidade e diversidade sexual. |
Programas específicos de actividade física para mulleres e programas coeducativos | - Proxectos de intervención desde a perspectiva de xénero. - Xogos e actividades de concienciación para desenvolver a cultura de xénero. - Xogos e deportes alternativos e coeducativos. |
Coeducación emocional | - Competencias emocionais necesarias para facilitar o desenvolvemento integral e igualitario de nenas e nenos. - A aprendizaxe das emocións e sentimentos para a igualdade de xénero. - Desenvolvemento das competencias emocionais aplicadas na coeducación. - Programas de coeducación e educación emocional |
Linguaxe inclusiva: termos básicos | - A /O estudante - Os/As alumnos/as - O alumnado - O estudantado - Investigador/a invitado/a. - O profesorado - O equipo docente - As persoas usuarias - O /A entrenador/a - Xogadores e xogadoras - Nais e pais |
|