Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Subjects |
Introduction to Sports V (Woman, sport and health) (optional) |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Introduction to Sports V (Woman, sport and health) (optional) | Code | 620G01044 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
A importancia da actividade física con perspectiva de xénero. |
- A necesidade dunha ciencia con perspectiva de xénero. - A influencia da cultura de xénero na vida, na saúde e na práctica física de mulleres e homes. - Chan pelviano. - A lenguaxe inclusiva como recurso para a igualdad de oportunidades. - Os abusos, violencia e sexismo como elementos dunha mala praxe. Decálogos de boas prácticas. |
Estereotipos, xénero e actividade física. | - A problemática das desigualdades no itinerario deportivo das persoas. - Rompendo regras: a menstruación e o deporte - Alimentación saudable: trastornos. - Sexualidade e diversidade sexual. |
Programas específicos de actividade física para mulleres e programas coeducativos | - Proxectos de intervención desde a perspectiva de xénero. - Xogos e actividades de concienciación para desenvolver a cultura de xénero. - Xogos e deportes alternativos e coeducativos. |
Coeducación emocional | - Competencias emocionais necesarias para facilitar o desenvolvemento integral e igualitario de nenas e nenos. - A aprendizaxe das emocións e sentimentos para a igualdade de xénero. - Desenvolvemento das competencias emocionais aplicadas na coeducación. - Programas de coeducación e educación emocional |
Linguaxe inclusiva: termos básicos | - A /O estudante - Os/As alumnos/as - O alumnado - O estudantado - Investigador/a invitado/a. - O profesorado - O equipo docente - As persoas usuarias - O /A entrenador/a - Xogadores e xogadoras - Nais e pais |
|