Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Iniciación en deportes V (Muller, deporte e saúde) (optativa) |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Iniciación en deportes V (Muller, deporte e saúde) (optativa) | Código | 620G01044 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Práctica de actividade física | Serán sesións nas que tanto dirixirán as profesoras como se pedirá a colaboración do alumnado para preparar pequenas tarefas de aplicación práctica. |
Sesión maxistral | A través desta metodoloxía vaise expor contidos conceptuais e informes. De todas formas, será participativa, pedindo o alumnado a sua interpretación dos datos, a relación de conceptos, a búsqueda de exemplos da sua vida cotiá no deporte, etc. |
Aprendizaxe colaborativa | Empregarase a aprendizaxe entre iguais como unha ferramenta fundamental. Impulsarase a aprendizaxe centrada no alumnado organizando o traballo en pequenos grupos, de maneira que cada estudante aporte os seus recursos e habilidades para mellorar o seu entendimiento sobre a materia. |
Estudo de casos | Elaboración de itinerario deportivo personal aplicando conceptos de xénero: - Debe seguir o índice dos conceptos que se colgará en moodle, coa numeración establecida e a denominación de cada concepto (non facer modificacións no índice) - Extensión: 6 páxinas (3 a doble cara) |
Proba de discriminación | Exame no que o alumnado demostrará que asimilou conceptos básicos e fundamentais da materia. Será unha proba "verdadeiro-falso". Y el sistema de corrección será de aciertos menos errores. |
Traballos tutelados | O alumnado se distribuirá por grupos, de 4 ou 5 como máximo, para facer o Proxecto de Intervención. Será titorizado cantas veces o precise para resolver as dúbidas, tanto a través de titorías por Teams, presenciais no despacho ou no final das clases. |
|