Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Subjects |
Iniciación en deportes III (Fútbol) (optativa) |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Iniciación en deportes III (Fútbol) (optativa) | Code | 620G01316 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Contextualizar o fútbol no ámbito das Ciencias do Deporte e a Educación Física | A25 |
B12 B19 |
C7 |
Entender a estructura complexa do xogo do fútbol, identificando e xerarquizando os seus elementos constituintes. | A11 A25 A26 |
||
Coñecer as características da acción de xogo nas diferentes categorías de fútbol base. | A11 A25 A26 |
B10 |
C6 |
Proporcionar ó alumno vivencias motrices útiles a cerca das relacións de oposición e colaboración que definen a estructura do xogo no fútbol. | A5 A11 A25 |
B3 |
|
Entender e xustificar a división da ensinanza do fútbol a través de fases ou etapas evolutivas de complexidade crecente. | A11 A26 |
B1 B13 |
|
Proporcionar ao alumno os coñecementos teórico-prácticos precisos a cerca das estratexias didácticas a empregar na ensinanza do fútbol en función dos obxectivos e contidos a tratar en cada momento. | A11 A25 A26 |
B1 B3 B6 B12 B13 B19 |
C1 C3 |
Preparar ao alumno para desenvolver as funcións e roles como educador a través da utilización do fútbol na iniciación deportiva. | A11 |
B1 B3 B6 B19 |
C1 C3 C4 C6 C7 |
|