Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Subjects |
Maritime Surveys |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Maritime Surveys | Code | 631G01314 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A10 | Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A43 | Capacidad para llevar a cabo labores de inspección en relación al cumplimiento de los convenios y códigos internacionales relacionados con el ámbito marítimo. |
A44 | Capacidad para redactar informes técnicos. |
A48 | Capacidad para la planificación de inspecciones, auditorías internas y externas y elaboración de los correspondientes informes. |
B13 | Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B22 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C11 | Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
C12 | Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|