Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Ciencias Empresariais |
Asignaturas |
Aplicacións Informáticas para a Empresa |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Aplicacións Informáticas para a Empresa | Código | 650G01035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | 1. Exposición nas clases dos contenidos teóricos e prácticos da materia co obxeto de orientar ao alumno na sua preparación. 2. O tempo adicado a cada un dos capítulos no que está dividida a materia será proporcional ao grado de dificultade na preparación dos mesmos e á súa extensión, de xeito tal que non se dedicará o mesmo tempo a cada un dos capítulos, senon que se profundizará máis nuns que noutros. Todo iso, a xuicio do profesor que imparte a materia. 3. Para la preparación dos capítulos de menor dificultade de comprensión remitese ao alumno á bibliografía, si ben nas clases orientarase ao alumno acerca de: a) qué fontes concretas se recomenda utilizar b) qué aspectos son los máis relevantes e de mayor interés en orden a alcanzar los resultados del aprendizaje establecidos para la asignatura. 4. Discusión, conunta para todos los grupos de trabajo, del desarrollo encomendado a cada uno de los grupos. El alumno puede intervenir: a) a iniciativa propia, tras pedir turno de palabra; b) a iniciativa del profesor, que solicitará expresamente la intervención del alumno. |
Solución de problemas | 1. Elaboración, exposición e solución de exemplos prácticos que o alumno, formando parte dun grupo de traballo, ha de realizar ao longo do curso. 2. Exporanse exercicios e/ou lecturas a realizar polo alumno en horas non presenciais ou de traballo autónomo. En horas posteriores coa presenza do profesor farase: a) unha revisión dos exercicios na que o alumno pode intervir nos termos descritos no punto 3 e b) das lecturas abrirase a correspondente quenda de preguntas a fin de aclarar aqueles aspectos que o alumno expoña sobre o contido das mesmas. 3. O alumno pode intervir: a) a iniciativa propia, tras pedir quenda de palabra; b) a iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. |
Seminario | Discusión en grupos reducidos dos contidos da materia, en particular, dos traballos a que fai referencia a "Solución de problemas". O alumno pode intervir: a) a iniciativa propia, tras pedir quenda de palabra; b) a iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. |
Proba mixta | 1. Consiste nun exame teórico-práctico dos contidos da materia, con preguntas curtas, preguntas a desenvolver, preguntas sobre supostos prácticos, preguntas tipo test (verdadeiro/falso), preguntas de resposta múltiple ou unha combinación dos tipos mencionados. 2. O exame pode ser oral ou escrito. De non publicarse nada en contrario na páxina web da materia (Moodle) con 48 horas de antelación, o exame será escrito. 3. Celebraranse nas datas, horas e aulas que o Decanato fixe oficialmente. |
|