Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster en Intervención Logopédica na Infancia e na Adolescencia |
Subjects |
Psicopatoloxía Infanto-xuvenil |
Learning aims |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Psicopatoloxía Infanto-xuvenil | Code | 652425104 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Conocer conceptos como prevención de psicopatología, factores de riesgo, factores causales, correlatos de un trastorno, concomitantes, factores de protección y su importancia para la prevención de la aparición de problemas psicológicos | AJ3 |
BJ12 BJ25 BJ28 |
|
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade, así como sus aspectos específicos | BJ25 |
||
Dominar os aspectos conceptuais e os recursos instrumentais para o recoñecemento, descrición, explicación e intervención sobre os trastornos do desenvolvemento. | AJ16 |
BJ2 BJ4 BJ20 BJ25 |
|
Capacidade para estruturar o entorno físico e social para o desenvolvemento de oportunidades para a comunicación. | AJ27 |
BJ2 BJ5 BJ16 |
|
Promover actitudes de solidariedade, respecto e apoio para coas persoas con trastornos psicolóxicos | AJ30 |
BJ6 BJ8 BJ12 BJ15 |
|
Capacidade de análise e discusión en grupo de contidos teóricos e procedimentais. | AJ33 |
BJ3 BJ5 BJ7 |
|
Coñecer e dominar o acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. | AJ41 |
BJ21 BJ24 |
CC7 |
|