Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para utilizar bases de datos sobre a materia |
AR14
|
|
|
Capacidade para ulilizar un xestor bibliográfico vinculado ás bases de datos |
|
|
CC3
|
Capacidade para identificar a estado da arte nun tema determinado |
AR12
|
|
|
Ser capaz de idear un obxectivo de investigación que mellore o coñecemento científico sobre un tema |
AR3
|
|
|
Ser capaz de planificar unha investigación en todas as súas fases |
AR3
|
|
|
Ser capaz de traballar colaborativamente no deseño e desenvolvemento dunha investigación |
|
BR3
|
|
Coñecer as ferramentas de software e hardware existentes para preparar a aprendizaxe da lecto-escritura |
|
|
CC3
|
Coñecer as ferramentas de software e hardware existentes para mellorar o proceso de adquisición en nenos e nenas con e sen dificultades de aprendizaxe |
|
|
CC3
|
Coñecer as ferramentas de software e hardware existentes para a investigación dos procesos que interveñen durante o proceso lector |
|
|
CC3
|
Ser capaces de utilizar algunhas destas tecnoloxías de forma competente |
|
BR13
|
|
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir ou deseño, a mostra e ou seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
AR3
|
|
|
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
AR5
|
|
|
Coñecer as bases para establecer hipóteses respecto dun caso concreto e, a partir das mesmas, saber deducir enunciados contrastables. |
AR8
|
|
|
Razoamento crítico. |
|
BR6
|
|
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
AR13
|
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR2
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CC6
|