Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos |
AR1
|
|
|
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas |
AR2
|
|
|
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
AR3
|
|
|
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación |
AR4
|
|
|
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
AR5
|
|
|
Saber como especificar a demanda e os obxectivos do caso, e en función deles, recoller a información. |
AR6
|
|
|
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
AR7
|
|
|
Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
AR12
|
|
|
Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico |
AR13
|
|
|
Coñecer e axustarse ás obrigacións deontolóxicas da Psicoloxía Aplicada |
AR19
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
BR1
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
BR2
|
|
Traballo en equipo. |
|
BR3
|
|
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
BR5
|
|
Razoamento crítico. |
|
BR6
|
|
Compromiso ético. |
|
BR7
|
|
Aprendizaxe autónoma. |
|
BR8
|
|
Iniciativa e espírito emprendedor |
|
BR9
|
|
Motivación pola calidade. |
|
BR10
|
|
Toma de decisións |
|
BR12
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
CC1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CC4
|
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CC6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC8
|