Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Asignaturas |
Deseño e interpretación de probas diagnósticas |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e interpretación de probas diagnósticas | Código | 652511215 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Conceptualización do diagnóstico: diagnóstico das dificultades de aprendizaxe e atención á diversidade. |
1.1. Definición de conceptos: avaliación e diagnóstico. 1.2. Enfoques de avaliación. 1.3. Diagnóstico: Procedemento xeral e específico |
Tema 2. Deseño de probas diagnósticas e instrumentos. | 2.1. O diagnóstico cualitativo e cuantitativo: integración de procedementos. 2.2. Tipos de instrumentos: vantaxes, inconvintes, validez e fiabilidade. 2.3. Consideracións sobre a selección de instrumentos para o diagnóstico e a avaliación. |
Tema 3. Interpretación de resultados e informe final | 3.1. Interpretación dos resultados de probas diagnósticas. 3.2. Redacción do informe final. 3.3. A presentación dos resultados. |
|