Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Subjects |
Methodology in Educational Research |
| |||||||||||||||||||||||
Identifying Data | 2022/23 | ||||||||||||||||||||||
Subject (*) | Methodology in Educational Research | Code | 652534002 | ||||||||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | |||||||||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||||||||
Department | Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Filosofía e Métodos de Investigación en Educación |
||||||||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
General description | A necesidade de investigar en Educación e nos centros e institucións educativas xorde da curiosidade, dende o momento en que nos facemos preguntas sobre como funcionan as cousas, sobre os comportamentos das persoas e institucións educativas, sobre os efectos que produce a nosa práctica. educativas ou sobre como podemos innovar e mellorar os resultados das nosas accións (Martínez González, 2007, p. 11). Neste asunto, as fases que supón toda a investigación científica estarán expostas a partir da identificación do tema ou problema a investigar, continuando coa planificación e deseño da investigación, coa execución da mesma e concluíndo coa interpretación e reflexión dos resultados obtidos. Destacarase a importancia da análise das potencialidades e limitacións da situación educativa investigada e das posibles accións de mellora que se consideren oportunas. Por último, traballarase na redacción dun informe de investigación. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|