Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Subjects |
Project Based Learning in Physical Education |
Contents |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Project Based Learning in Physical Education | Code | 652534018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Marco teórico da aprendizaxe por proxectos. | -Marco xeral da aprendizaxe por proxectos. -Autores principais. -A figura docente como o eixe de calquera enfoque metodolóxico. -Exemplos prácticos da aprendizaxe por proxectos en Educación Física. |
2. O traballo por proxectos e o currículum. | -Relación entre o currículum dos niveis de formación inicial do alumnado e a posibilidade do traballo por proxectos. -A implicación da motricidade e da actividade física nos diversos proxectos plantexados. |
3. A aprendizaxe por proxectos dende a Educación Física. | -Cómo aplicar a metodoloxía do traballo por proxectos nas aulas de Educación Infantil e Primaria cun enfoque motriz ou no que a actividade física articule as propostas. |
4.Deseño de propostas de aprendizaxe por proxectos dende a Educación Física en contextos escolares e non escolares. | -Creación e deseño, implementación, posta en práctica e vivenciación, avaliación e documentación dun proxecto a través do aprendizaxe por proxectos, entre a Educación Física e outras áreas curriculares. |
|