Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías |
Asignaturas |
Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva |
Planificación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva | Código | 652546013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías / probas | Competencias / Resultados | Horas lectivas (presenciais e virtuais) | Horas traballo autónomo | Horas totais |
Discusión dirixida | A2 A6 A7 | 12 | 24 | 36 |
Obradoiro | A6 A7 B3 B4 C2 C4 | 6 | 9 | 15 |
Portafolios do alumno | A2 A5 B3 B4 C2 C4 | 12 | 8 | 20 |
Traballos tutelados | A2 A5 A6 A7 B3 B4 C2 C4 | 12 | 18 | 30 |
Sesión maxistral | A2 A5 | 6 | 0 | 6 |
Estudo de casos | A6 A7 B3 B4 C2 C4 | 6 | 12 | 18 |
Análise de fontes documentais | A2 C4 | 6 | 14 | 20 |
Atención personalizada | 5 | 0 | 5 | |
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
|