Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Didáctica da física e química |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Física e Química no contexto da Educación Secundaria. |
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas. 1.2 O currículo oficial como referente. |
2. Selección e secuenciación de contidos | 2.1 Qué ensinar de Física e Química. 2.2 A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
3. Problemas de aprendizaxe dos contidos de Física e Química. |
Factores que condicionan a aprendizaxe científica: dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas |
4. Recomendacións didácticas e recursos específicos para a ensinansa-aprenizaxe da Física e Química | Cómo promover a aprendizaxe a través de actividades, prácticas ( indagación, modelización, etc.), cuestións, problemas, saídas de campo, museos, etc. e outros recursos. Ejemplificaciones |
5. Deseños de propostas de ensino en Física e Química. Tomando decisións sobre qué e cómo avaliar. | Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químicos e físicos, interaccións mecánicas, tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencias, etc. |
|