Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Subjects |
Didactics of the physics and chemistry |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Didactics of the physics and chemistry | Code | 652601123 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A Física e Química no contexto da Educación Secundaria. |
1.1 Os obxectivos de ensino da Física e Química. A súa contribución á adquisición de competencias básicas. 1.2 O currículo oficial como referente. |
2. Selección e secuenciación de contidos | 2.1 Qué ensinar de Física e Química. 2.2 A necesaria concreción curricular: Delimitación do contido escolar. Exemplificacións. |
3. Problemas de aprendizaxe dos contidos de Física e Química. |
Factores que condicionan a aprendizaxe científica: dificultades de aprendizaxe e recomendacións didácticas |
4. Recomendacións didácticas e recursos específicos para a ensinansa-aprenizaxe da Física e Química | Cómo promover a aprendizaxe a través de actividades, prácticas ( indagación, modelización, etc.), cuestións, problemas, saídas de campo, museos, etc. e outros recursos. Ejemplificaciones |
5. Deseños de propostas de ensino en Física e Química. Tomando decisións sobre qué e cómo avaliar. | Análise e elaboración de propostas de ensino sobre: os estados da materia, substancias e mesturas, estrutura e propiedades das substancias, cambios químicos e físicos, interaccións mecánicas, tipos e transformacións enerxéticas, mecanismos de transferencias, etc. |
|