Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Didáctica da física e química |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A22 A25 A27 C3 C6 | Valorarase a capacidade reflexiva e analítica respecto das tarefas desenvolvidas na aula, que o alumnado deberá reflectir grupal e/ou individualmente por escrito. Ademias, terase en conta a participación activa, o interese, a capacidade de razoamento, a actitude positiva, etc. | 10 |
Traballos tutelados | A20 A22 A25 A27 C1 C7 | Valorarase a capacidade de deseñar propostas concretas de intervención, teóricamente xustificadas dende a Didáctica das Ciencias, e de reflexionar sobre a súa idoneidade unha vez presentadas. | 50 |
Proba mixta | A20 A27 C1 C8 | Se valorará la aplicación de conocimientos y destrezas adquiridos durante lo curso y especialmente la capacidad analítica e interpretativa del alumnado en relación a problemas, situaciones, materiales...relacionadas con la enseñanza y aprendizaje de Física/Química en la educación secundaria. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Na primeira oportunidadeA cualificación final será consecuencias dos resultados obtidos nas tarefas e traballos tutelados realizados durante o curso e a proba É requisito imprescindible unha asistencia Segundo o establecido no artigo 12º da
Na segunda oportunidade- O - -En O alumnado con recoñecemento - Deberán Na A Na A cualificación final será a media ponderada das notas das tarefas e traballos realizados durante o curso e da nota da proba escrita, debendo obter en cada unha das partes un aprobado (5 sobre 10). NOTAS XERAIS A AMBAS OPORTUNIDADES
|
|