3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Educación Física e Deportiva Letras Pedagoxía e Didáctica Psicoloxía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Arufe Giraldez, Victor
Barca Enríquez, Eduardo
Bueno Aguilar, Juan Jose
Carretero García, Miriam
Fraguela Vale, Raul
Gómez Sánchez, Tania Fátima
Gonçalves López, María Paz
Lorenzo Castiñeiras, Juan J.
Montero Seoane, Antonio
Rebollo Quintela, Nuria
Rego Agraso, Laura
Rodicio Garcia, Maria Luisa
Rodríguez Machado, Eduardo Rafael
Valverde Romera, Joaquina
Varela Garrote, Lara
Vizcaíno Fernandez, Carlos Caetano
Correo electrónico
v.arufe@udc.es
e.barcae@udc.es
juan.j.buenoa@udc.es
miriam.carretero@udc.es
raul.fraguela@udc.es
tania.fatima.gomez.sanchez@udc.es
paz.goncalves@udc.es
j.lorenzo.castineiras@udc.es
antonio.montero.seoane@udc.es
nuria.rebollo@udc.es
laura.rego@udc.es
m.rodicio@udc.es
e.rodriguez.machado@udc.es
joaquina.valverde@udc.es
lara.varela@udc.es
carlos.vizcaino@udc.es
Web
Descrición xeral
O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías