Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Subjects |
Attention to the diversity in the physical education |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Attention to the diversity in the physical education | Code | 652603312 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Mostrar unha actitude reflexiva ante a diversidade nas aulas e en concreto na educación física. | AJ1 AJ2 AJ8 AJ10 AJ11 AJ14 AJ18 AJ22 AJ26 AJ27 AJ30 |
CC1 CC7 |
|
Comprender a evolución do marco educativo legal que apoia a inclusión do alumnado na aula de educación física. | AJ2 AJ4 AJ10 AJ17 |
CC6 |
|
Coñecer as principais situacións de diversidade na educación física en educación secundaria e ser capaz de identificar as necesidades especiais que requiren. | AJ1 AJ4 |
CC1 CC3 CC4 CC6 CC7 |
|
Coñecer os recursos dispoñibles e ser capaz de elaborar pautas de intervención para atender á diversidade en educación física e facilitar a plena inclusión do alumnado. | AJ1 AJ4 AJ10 AJ14 AJ18 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ24 AJ25 AJ27 AJ28 AJ30 AJ34 AJ37 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8 |
|
Ser capaz de elaborar propostas de intervención dende unha perspectiva inclusiva na materia de educación física (perspectiva de xénero, multiculturalidade, diversidade funcional, etc.). | AJ4 AJ10 AJ14 AJ18 AJ20 AJ21 AJ24 AJ25 AJ27 AJ28 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC7 CC8 |
|
Coñecer, aplicar e promover os principios éticos e deontolóxicos que deben rexer a actividade docente, especialmente na atención á diversidade. | AJ8 AJ10 AJ14 AJ15 |
CC1 CC4 CC6 |
|