Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Asignaturas |
Practicum |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Practicum | Código | 652606606 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
1. Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias das respectivas ensinanzas, atendendo ao nivel de formación dos estudantes. | AP24 AP26 AP27 AP30 AP31 AP33 |
CM1 CM3 CM5 CM7 |
|
Adquirir as habilidades para xestionar os procesos de interacción e comunicación na aula. | AP32 |
||
3. Adquirir as habilidades sociais necesarias para a promociión da aprendizaxe e da convivencia na aula e para tratar problemas de disciplina e resolución de conflitos. | AP26 AP31 AP32 |
CM1 |
|
4. Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe promotores da equidade, da educación emocional e en valores da igualdade entre homes e mulleres, da formación dunha cidadanía global para os dereitos humanos. | AP24 AP26 AP27 AP30 AP31 |
||
5. Analizar as dinámicas organizativas e de funcionamento do centro de practicas. | AP30 AP31 |
CM1 |
|
6. Vivenciar, contrastar e valorar, nun escenario real, as contribucións dos diferentes módulos teóricos, e tomar conciencia das funcións da profesión docente e dos coñecementos, actitudes e destrezas que se requiren para o seu exercicio. | CM1 CM3 CM7 |
||
Analizar os aspectos organizativos e curriculares da formación en centros do traballo e identificar as caracteristicas das empresas onde se realiza esta formación | AP24 AP26 AP34 |
CM5 |
|