Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá |
Subjects |
Innovación docente |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Innovación docente | Code | 652608E41 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | First | Obligatory | 2 | |||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Oral presentation | A3 A33 A34 C3 C4 | Realización na clase dunha das tarefas que forman parte da proposta de innovación elaborada no traballo tutelado, con participación obligatoria de todo o alumnado tanto na presentación da experiencia de cada grupo como no desenvolvemento do resto das experiencias. No caso de non ter acadada a asistencia requirida pactarase co profesorado unha data para a presentación por medios telemáticos. |
30 |
Supervised projects | A3 A8 A9 A20 A21 A26 A33 A34 C3 C4 C6 C8 | Realización de todas as actividades implicadas no deseño dunha proposta de innovación de xeito grupal. A estrutura do traballo será presentada na clase asé como criterios de avaliación específicos. |
70 |
Assessment comments | |||
Convocatoria de xullo Rexirase polos mesmos criterios que a 1ª oportunidade. Integridade académica: Os contidos incluídos no traballo deben estar apropiadamente referenciados ao longo do texto e no apartado de referencias usando as normas APA 7ª edición. O texto literal debe declararse usando as normas APA 7ª edición. No parafraseo deben figurar as fontes orixe das ideas que se re-elaboran. A presenza de fontes científicas no traballo é un signo de credibilidade que é requisito imprescindible para demostrar excelencia académica. Recoméndase consultar www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/guiarevmarzo2012APA6 taEd.pdf http://www.ugr.es/plaxio_ hum/0401 Prevencion. htm Política antiplagio: As citas e referencias a calquera tipo de texto deben declararse, o uso de texto literal ou ideas doutros autores ou autoras parafraseadas sen declarar a fonte supón o suspenso do traballo en aplicación do artigo 14.4 dá normativa académica de avaliacións, cualificacións e reclamacións, aprobada polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013, na que se indica que “ na realización de traballos, ou plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa dá súa procedencia e, se é ou caso, ou permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade". Recoméndase consultar: http://www.ugr.es/plaxio_ hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plaxio- academico/ Composición grupo e traballo individual: Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación pode haber variacións na composición dos grupos e no número de persoas que os compoñen segundo criterio do profesorado. Excepcionalmente pode decidirse a realización individual do traballo. Asistencia: A asistencia ás sesións presenciais é obrigatoria. A cualificación final será a nota do traballo. Se o alumno/a non alcanza o 80% de asistencia non se avaliará o traballo realizado ao longo do curso e a cualificación será de non presentado. O alumnado que na primeira oportunidade obtivese unha nota inferior a 5 deberá repetir o traballo. Se non alcanzou a porcentaxe de asistencia esixido deberá realizar un exame práctico ou elaborar un traballo de acordo co profesorado. Neste segundo caso, a cualificación final será a media ponderada das notas obtidas, debendo obter en cada parte un aprobado (5). Dispensa académica de exención de asistencia Aqueles alumnos/ as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados do mesmo xeito que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das sesións presenciais. A nota final será a media das cualificacións obtidas, solicitándose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Linguaxe non discriminatoria É obrigatorio o uso dunha linguaxe correcta, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos ao xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumprimento deste requisito carrexará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos. Transversalidade de xénero e interculturalidad É altamente recomendable a inclusión da perspectiva de xénero e a interculturalidade na proposta de innovación. |
|