Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
(CE-G1) Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. |
A2 |
(CE-G2) Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe. |
A3 |
(CE-G3) Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A4 |
(CE-G4) Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudiantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. |
A5 |
(CE-G5) Coñecer os procesos de interación e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas. |
A6 |
(CE-G6) Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. |
A7 |
(CE-G7) Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional. |
A8 |
(CE-G8) Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. |
A9 |
(CE-G9) Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
A10 |
(CE-G10) Relacionar a educación có medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, naa igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. |
A11 |
(CE-G11) Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
A12 |
(CE-G12) Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. |
A13 |
(CE-G13) Comprender as implicacións educativas da situación lingüística galega e adquirir e aplicar criterios, estratexias e recursos pedagóxicos para participar na planificación e desenvolvemento do plan lingüístico do centro. |
A14 |
(CE-G14) Respectar e promover os dereitos humanos, os valores da cultura da paz e dos valores democráticos, e o recoñecemento dos principios y fundamentos da atención á diversidade. |
A15 |
(CE-E1) Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización |
A16 |
(CE-E2) Coñecer os contidos que se cursan nas respectivas ensinanzas. |
A17 |
(CE-E3) Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
A18 |
(CE-E4) Coñecer contextos e situacións nas que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. |
A19 |
(CE-E5) Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
A20 |
(CE-E6) Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
A21 |
(CE-E7) Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
A22 |
(CE-E8) Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as aportacións dos estudantes |
A23 |
(CE-E9) Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
A24 |
(CE-E10) Coñecer estratexias e procedimentos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
A25 |
(CE-E11) Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
A26 |
(CE-E12) Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
A27 |
(CE-E13) Identificar os problemas relativos ao ensino e á aprendizaxe das materias da especialización e plantexar alternativas e solucións. |
A28 |
(CE-E14) Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
A32 |
(CE-P1) Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización. |
A33 |
(CE-P2) Acreditar un bo uso da expresión oral e escrita na práctica docente. |
A34 |
(CE-P3) Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
A35 |
(CE-P4) Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. |