Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Theory of Education
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects B4 B9 B10 B12 B14 B16 B18 B22 B23 B24 C7 C8 Group work that integrates the contents of the subject around the design of a service learning project, fostering the connection between theoretical reflection and educational practice.
The elaboration of the project also involves the oral presentation of the work, which will represent 10% of the total grade of the subject, and which will be carried out in an exhibition session.
40
Student portfolio A5 B4 B9 B10 B12 B14 B1 B2 C8 C1 Virtual portfolio which collects those activities proposed by the teacher in each topic. 20
Mixed objective/subjective test A1 A4 A6 A13 A19 A27 A28 A31 C1 C2 It aims to determine the achievements of students in objective terms. It consists of a first part of closed answer questions (association, multiple answer, etc.) or short (complete, short answer); and a second part of the essay-type response. 40
 
Assessment comments

1.- Para poder ser
calificado/a e avaliado/a é necesario ter entregado todos os traballos
esixidos. De faltar algunha das partes, o alumno/a figurará como NON
PRESENTADO/A ao non poder ser avaliado na totalidade das propostas de
aprendizaxe.

2.- Para superar a materia é imprescindible ter acadado un mínimo de 25 sobre 50 nas probas individuais (proba mixta e traballos tutelados) e de 25 sobre 50 nos traballos en grupo (recensión, presentación e portafolio). En caso contrario, a cualificación
será de suspenso. Gardaranse as partes aprobadas durante a convocatoria anual.

3.- A asistencia e participación activa e esixente nas dinámicas
de aula serán consideradas de forma positiva no proceso de avaliación.

4.- Calquera circunstancia persoal que poida alterar o seguimento
da materia por parte do alumnado deberá ser comunicada ao inicio do curso
para a súa oportuna e axeitada consideración. Para o alumnado que, por razóns debidamente acreditadas,
non poida ter unha asistencia sistemática e o faga a tempo parcial,
establécense criterios de avaliación adecuados, en cada caso, ás súas
circunstancias, garantindo a igualdade de oportunidades. Criterios de
avaliación:

- Recensión e exposición oral dun dos libros da bibliografía
básica, que deberá ser acordado coa profesora a inicios de curso para a
convocatoria de xaneiro, e a inicios do segundo cuadrimestre para a
convocatoria de xullo (30%). 

- Proba mixta (70%).

As pautas e criterios de avaliación están recollidas no Documento
de Actividades de Avaliación
colgado no Moodle.

5.- Para acollerse á modalidade presencial, cómpre ter
unha asistencia mínima do 80%. 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes