Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Psychology of Learning in Educational Contexts |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Psychology of Learning in Educational Contexts | Code | 652G01007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
TEMA 1: O PROCESO DE ENSINO/APRENDIZAXE DESDE A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN |
1. A aprendizaxe como obxecto de estudo da Psicoloxía Educativa. 2. A sistematización dos procesos de ensino/aprendizaxe escolar |
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR NA PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN | 1. Introdución 2. Principais enfoques psicolóxicos da aprendizaxe 3. Categorías/tipos de aprendizaxe escolar 4. Os procesos de aprendizaxe |
TEMA 3: AS ESTRATEXIAS DE APRENDIZAXE | 1.- Introducción 2. Estratexias cognitivas 3. Estratexias de autorreregulación 4. Estratexias de xestión de recursos |
TEMA 4: MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE |
1. Introdución 2. Que é a motivación escolar e de que depende? 3. O compoñente de valor da motivación: as metas académicas 4. O compoñente motivacional de expectativa 5.-O compoñente afectivo-emocional da motivación |
TEMA 5: COMPETENCIAS SOCIO-EMOCIONAIS | 1. Introdución 2. As emocións na aula 3. Intelixencia e competencia emocional |
TEMA 6: FACTORES INTERPERSOAIS E CONTEXTUAIS QUE AFECTAN Á APRENDIZAXE ESCOLAR |
1. Introdución 2. A interacción profesorado-alumnado 3. Interacción entre o alumnado 4. A implicación parental na aprendizaxe escolar |
|