Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Orientation and Tutorials |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Orientation and Tutorials | Code | 652G01016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Coas actividades iniciais identificaranse os coñecementos previos que os estudantes posúen da materia e presentarase a mesma. |
Guest lecture / keynote speech | A través das sesións expositivas, as profesoras explicarán os diferentes temas e conceptos incluidos neles para a súa mellor comprensión (vídeos, presentacións autoexplicativas,...). |
Simulation | O alumnado deberá actuar como titores/as ante diversas situacións nas que se traballarán as relacións interpersoais, o comportamento, as actitudes e os valores. |
Workbook | Os estudantes realizarán unha serie de lecturas sobre diferentes temáticas para profundar sobre determinados aspectos. |
Long answer / essay questions | Proba asíncrona na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de redacción e de orixinalidade do estudante polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións. |
Oral presentation | Os estudantes deberán facer unha presentación oral dalgunha temática traballada. |
Objective test | Ao longo do transcurso da materia o alumnado realizará diferentes probas escritas para a avaliación continua do seu proceso de adquisición da aprendizaxe. |
Research (Research project) | Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico, a teoría dun ámbito de coñecemento. |
Collaborative learning | Organizaranse, en clase, pequenos grupos de estudantes nos que se traballará conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
|