Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica da lingua estranxeira |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da lingua estranxeira | Código | 652G01026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A42 A44 A46 A47 B10 B12 B17 B21 C2 | Proba que integra preguntas tipo. probas de ensaio e probas obxectivas. |
50 |
Presentación oral | A43 A44 A45 A49 A60 B15 B17 B21 C2 | Exposición oral de traballos en grupo. | 10 |
Análise de fontes documentais | A28 A42 B11 B20 C3 C8 | Conxunto de procedimentos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con TIC baseados na organización da clase en grupos pequenos nos que os alumnos e as alumnas traballan na resolución de tarefas orientadas a optimizar o seu propio aprendizaxe. |
7 |
Portafolios do alumno | A48 B11 B12 B15 B20 B21 C2 C7 C8 | Inclúe os materiais producto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado. | 5 |
Investigación (Proxecto de investigación) | A28 A43 A44 A51 A52 A54 B7 B10 B11 B12 B17 B18 B21 C2 C3 | Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao alumnado identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. | 20 |
Lecturas | A28 A42 A51 A52 B10 B11 B21 C3 C8 | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. | 8 |
Observacións avaliación | |||
MODO DE AVALIACIÓN PARA O ALUMNADO QUE ASISTE REGULARMENTE (máis do 80%) A avaliación realizarase de acordo cos seguintes criterios einstrumentos: Criterios de avaliación: - Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados. - Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración de tarefas e traballos realizados durante o curso tanto colaborativos coma individuais. Instrumentos de avaliación: - I.1 Uso da Lingua Inglesa: 1 punto - I.2 Didáctica da LE: 3 puntos - I.3 Comprensión e expresión escrita: 1 punto - I.4 Tarefas grupais ou individuais: 1,5 puntos - I.5 Traballo grupal ou individual: 2 puntos - I.6 Presentación Oral: 1 punto - I.7 Portafolios (Opcional): 0.5 puntos A avaliación dos items I.1, I.2 e I.3 realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter individual. A avaliación dos items I.4, I.5 e I.6 realizarase na data programada en Campus Virtual ao comezo do curso e pódese facer individualmente ou en grupo (non máis de catro estudantes). A avaliación do item I.7 é opcional. Os items 1, 2, 3, 4, 5 e 6 son de obrigado cumprimento e para aprobar a materia é necesario obter unha cualificación de 5 ou superior sobre 10 en cada un deles. A cualificación final obterase da suma dos ítems de avaliación segundo o seu peso respectivo. A obtención dun suspenso implica a repetición de todas as probas na súa totalidade na seguinte convocatoria. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios e instrumentos que a de xuño. MODO DE AVALIACIÓN PARA O ALUMNADO QUE NON ASISTE REGULARMENTE 1. Alumnado con dispensa académica: * Aquel que en aplicación da: "Norma que regula oréxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na Universidade daCoruña" (aprobada en Consello de Goberno de 29 de maio de 2012), se lle recoñecera a condición de estudante a tempo parcial e solicitara ao Decano/a a correspondente dispensa académica quedando eximido/a da obligatoriedade de asistencia. 2. Alumnado de continuación de estudos (repetidores). 3. Alumnado que non cumpra o 80% de asistencia a clase. Este alumnado deberá notificar a súa situación á profesora ao comenzo das clases, e terá que realizar tarefas adicionais. Ademais, deberá estar pendendente das tarefas e traballos plantexados e das datas de entrega dos mesmos. Criterios de avaliación: - Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados. - Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración dos traballos realizados durante o curso. Instrumentos de avaliación: A. Proba individual - I.1 Uso da Lingua Inglesa: 1 punto - I.2 Didáctica da LE: 3 puntos - I.3 Comprensión e expresión escrita: 1 punto B. Traballo, tarefas e presentación oral - I.4 Tarefas individuais: 1,5 puntos - I.5. Traballo individual: 2 puntos. - I.6 Presentación oral: 1 punto. - I.7 Portafolio (Opcional): 0,5 A avaliación do apartado A (I.1, I.2 e I.3) realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter individual. A avaliación do apartado B (I.4, I.5, I.6) realizarase na data acordada coa profesora e tamén é de carácter individual. A avaliación do item I.7 é opcional. Os items 1, 2, 3, 4, 5 e 6 son de obrigado cumprimento e para aprobar a materia é necesario obter unha cualificación de 5 ou superior sobre 10 en cada un deles. A cualificación final obterase da suma dos ítems de avaliación segundo o seu peso respectivo. A obtención dun suspenso implica a repetición de todas as probas na súa totalidade na seguinte convocatoria. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios e instrumentos que a de xuño. Importante: A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria. |
|