Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Atención temperá |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Atención temperá | Código | 652G01033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A1 | Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
A2 | Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. |
A3 | Coñecer os fundamentos de atención temperá. |
A4 | Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
A7 | Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. |
A9 | Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
A15 | Coñecer os principios básicos dun desenvolvemento e comportamento saudables. |
A16 | Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
A17 | Colaborar cos profesionais especializados para solucionar ditos trastornos. |
A29 | Valorar a importancia do traballo en equipo. |
B1 | Aprender a aprender. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B9 | Autonomía na aprendizaxe. |
B18 | Capacidade para relacionarse positivamente con outras persoas. |
B24 | Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|