Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Bases didácticas da educación especial inclusiva |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. | A4 |
B24 |
|
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención e a percepción auditiva e visual e deseña actuacións específicas. | A6 A7 A13 A16 |
B2 B6 B24 |
|
Crear e manter lazos de comunicación familia-escola para incidir eficazmente no proceso educativo e valorar esta relación como un factor de calidade da educación. | A10 A32 |
B6 B7 |
C1 |
Empregar técnicas de observación e rexitro para a identificación das necesidades educativas, analizar os datos obtidos e elaborar un informe para o profesional pertinente e valorar como a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade. | A23 A24 A26 |
C1 C4 |
|
Coñecer, informar e traballar con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención as necesidades educativas, así como, cando sexa necesario na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo atendendo as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. | A8 A17 A21 |
B5 B6 B7 B16 |
C1 C4 |
Coñecer e deseñar actuacións e recursos educativos que favorezan a integración educativa de estudantes con dificultades. | A4 A7 A9 A16 |
B2 B3 B24 |
C4 |
|