Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Music Education Teaching |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Music Education Teaching | Code | 652G01036 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workshop | A54 A55 C7 | Momentos de traballo presencial có profesor/a que implica unha participación obrigatoria por parte do alumnado, sendo necesaria a asistencia a un mínimo de 8 sesións para obter a calificación de 5 puntos, a partires da 8ª sesión obrigatoria sumarase a puntuación proporcional tendo en conta o total de sesións no cuadrimestre, podendo chegar á máxima cualificación asistindo a todas as sesións. | 25 |
Mixed objective/subjective test | A54 B1 C7 | Proba que integra diferentes formas de comprobar si a aprendizaxe foi significativa. Constará de varias partes: a.- Lectura e medida (solfeo). (25%) b.- Entoación a capella. (30%) c.- Interpretación con frauta doce e/ou melódica. (30%) d.- Emprego de TIC aplicadas a E. Musical. (15%) Este apartado irase avaliando nas clases diarias. Só deberá realizar o exame final o alumnado non presencial ou aquel que non supere o mínimo de asistencia. |
25 |
Supervised projects | A54 A55 B1 B22 B25 C3 | As orientacións iniciais do profesor/a guiarán ao alumnado no proceso do traballo, permanecendo ao seu lado para as consultas necesarias. | 25 |
Research (Research project) | A57 C8 | Presentación e defensa oral dun traballo de investigación sobre un tema relacionado coa materia na que se valorarán os seguintes aspectos: 1. Profundidade dos contidos. 2. Emprego da linguaxe apropiada. 3. Emprego adecuado das fontes documentais. 4. Seguridade e claridade na exposición oral. |
15 |
Speaking test | A57 B1 B25 C3 | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da cal o alumnado e o profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. | 10 |
Assessment comments | |||
Para superar a asignatura é necesario obter un 5 en cada un dos Como Para non interferir no desenvolvemento do resto das No caso Farase especial fincapé no cuidado do medio ambiente en pro dunha educación e sociedade sostible. Para elo, sempre que sexa posible na elaboración dos traballos empregarase material de reciclaxe e evitarase o emprego de materiais de plástico na entrega dos mesmos. Os traballos serán enviados exclusivamente telemáticamente, e de non ser posible, nos documentos impresos non se empregarán plásticos, elixirase a impresión a dobre cara, e papel reciclado, evitando imprimir borradores. Débese facer un uso sustentábel dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. Evitaráse |
|