Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Organisation and Evaluation of Education Institutions |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Organisation and Evaluation of Education Institutions | Code | 652G02011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer a organización e avaliación dos centros escolares nos que se imparte educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu desenvolvemento. | A7 A9 A17 A18 A19 |
B21 |
C8 |
Analizar, contrastar e sintetizar información para coñecer as características e dimensións da escola como organización complexa. | A7 A19 |
B2 B10 B12 B16 B23 |
C4 C7 C8 |
Analizar, interpretar e valorar información sobre diferentes procesos organizativos e avaliativos que teñen lugar nos centros escolares (planificación, traballo en grupo, coordinación, participación, comunicación, toma de decisións, liderazgo, avaliación...). | A9 A18 A19 |
B3 B7 B12 B16 B22 B23 B24 |
C8 |
Coñecer e usar estratexias de resolución de problemas e conflitos que xurden nas organizacións educativas. | A12 A19 |
B2 B3 B5 B6 B7 B16 B22 |
C4 |
Desenvolver capacidades de argumentación, debate e colaboración para comprender o funcionamento organizativo das institucións educativas, valorando e respectando diferentes aportacións. | A9 A12 |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B16 B22 B23 B24 B25 |
C4 C6 |
Manexar diferentes fontes bibliográficas, lexislativas e documentais para enfrontarse á asignatura cunha actitude de indagación e contraste constante co fin de entender as variables que inciden na organización de institucións educativas. | A9 A17 A19 |
B3 B6 B11 B12 B16 B23 B25 |
C4 C6 C7 C8 |
|