Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Deseño e desenvolvemento curricular da educación física |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e desenvolvemento curricular da educación física | Código | 652G02014 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tarefa 1. Introdución á materia. | Trátase de coñecer a concepción de partida do alumnado sobre a materia de EF escolar e de situar a devandita materia no contexto da Educación Primaria. Analízanse as características xerais do alumnado de Educación Primaria respecto a a práctica de actividade física (desenvolvemento motor e condición física entre os 6 a 12 anos). |
Tarefa 2. Análise do currículo de EF na Educación Primaria. | O alumnado terá que analizar o currículo da materia de EF en función dos criterios achegados polos docentes, sendo capaz de identificar a formación exposta desde o currículo para o alumnado da etapa primaria. |
Tarefa 3. Impartir (como docente) e vivencias (como alumnado) sesións de Educación Física. | O alumnado terá que vivenciar o rol de profesorado e de alumnado na posta en práctica de sesións de EF. |
Tarefa 4. Diseñar unha proposta didáctica. | O alumnado terá que deseñar unha proposta didáctica, concretando os elementos didácticos a desenvolver segundo os criterios achegados polo profesorado e en base a un contexto determinado. |
Tarefa 5. Elaborar un esquema de programación anual. | O alumnado terá que facer unha proposta de distribución dos distintos contidos curriculares para un curso académico, agrupándoos en unidades de programación máis concretas (unidades didácticas, proxectos, etc.). |
Tarefa 6. Proxecto "Facultade activa" | Realizar achegas para a construción dun proxecto de facultade máis activa, centrado na promoción de estilos de vida máis saudables entre a comunidade universitaria, a partir das recomendacións da administración educativa para o desenvolvemento de proxectos de vida activa nas escolas. |
|