Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Teaching Spanish Language and Literature |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Teaching Spanish Language and Literature | Code | 652G02017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Summary | A46 A47 B7 B8 B9 B15 C1 | Resumo e reflexión sobre as aprendizaxes adquiridas ao longo da materia. | 30 |
Aprendizaxe servizo | A43 A44 A45 A46 A48 A50 A51 A52 B7 B8 B9 B10 B15 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C8 | Intervención didáctica en torno á educacion literaria nun aula dun centro de Educación Primaria a raíz da detección de necesidades educativas. | 70 |
Assessment comments | |||
Os alumnos e alumnas presenciais (é dicir, aqueles que asistan a un 80% das clases), para superar a materia na oportunidade de xuño, deberán obter unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 tanto no traballo tutelado como no resumo. Cunha nota inferior en calquera das dúas partes non superarán a materia e deberán presentarse á oportunidade de xullo para ser avaliados da parte que non superaran na convocatoria anterior. Os alumnos e alumnas non presenciais (aqueles que falten a más dun 20% das clases) serán avaliados na oportunidade de xuño soamente mediante unha proba obxectiva na data fixada pola Xunta de Facultade. |
|