Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Didáctica da expresión musical |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da expresión musical | Código | 652G02023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Códigos, recursos expresivos e técnicas básicas propias da linguaxe musical | Calidades do son Elementos constitutivos da música tonal occidental Signos convencionais empregados na linguaxe musical Discriminación auditiva de alturas e duracións Creación de patróns melódico-rítmicos |
Técnicas para a correcta interpretación de sinxelas obras musicais con voz, frauta de pico e instrumental Orff | Interpretación de cancións Realización de ritmos con percusión corporal e instrumental Interpretación de melodías en intrumentos tradicionais e virtuais Fundamentos do canto coral Grupo instrumental mixto Orff Composición e improvisación |
Danzas populares e xogos infantís a través da expresión corporal | Representación espacial do son Creación e aprendizaxe de coreografías O conto musicalizado O xogo musical O teatro musical |
Novas correntes pedagóxicas musicais e a visión das máis divulgadas metodoloxías musicais | Métodos activos relevantes do século XX: Emile Xaques-Dalcroze Zoltán Kodály Carl Orff Edgar Willems Novos enfoques da educación musical, entre outros: Murray Schafer John Paynter David J. Hargreaves Keith Swanwick David J. Elliot Lucy Green David K. Lines |
Principios da educación musical escolar. Aplicación dos métodos e sistemas actuais de pedagoxía musical | Introdución ás TIC e ás novas tecnoloxías aplicadas á educación musical: Secuenciación MIDI Edición de partituras Edición de audio e de vídeo Aplicacións informáticas para o adestramento auditivo Emprego das TIC para realizar e compartir exercicios. |
|