Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Learning Difficulties |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Learning Difficulties | Code | 652G02027 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Case study | Realizaranse análises de supostos prácticos que achegarán ao alumnado á realidade educativa que se presenta na aula no que atinxe ás dificultades na aprendizaxe. |
Workbook | Individualmente, realizaranse 3/4 lecturas que facilita o docente e que complementan os temas tratados. |
Supervised projects | En grupos (mínimo 3 e máximo 4) deberán elaborar materiais de intervención nas DA (segundo o tema tratado na clase). Estes traballos serán orientados polo profesor nas súas diferentes fases e serán expostos ante os demáis compañeiros. |
Student portfolio | As actividades propostas nas sesións interactivas serán incluidas nun portafolio que se entregará ao final do cuadrimestre de forma telemática (Moodle). O dosier deberá entregarse en pdf ou Word, paxinado, e incluirá unha portada co nome ou nomes das persoas que o elaboraron, así como un índice de contidos. Todas as prácticas deberán axustarse ao estilo APA 7ª edición. |
Guest lecture / keynote speech | Todos os temas serán introducidos polo docente nas sesións expositivas. |
Mixed objective/subjective test | A proba de avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta e preguntas tipo test sobre os contidos abordados durante o curso. |
|